Chceme, aby ste boli s nákupom u nás vždy spokojní. Ak sa predsa len vyskytne problém alebo si nákup rozmyslíte, tu sú zjednodušené pravidlá.
Kompletné a záväzné podmienky reklamácie a vrátenia tovaru sa nachádzajú v našich Obchodných podmienkach.
1. Odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)
- Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.
- Táto lehota je určená na to, aby ste si mohli tovar v pokoji doma pozrieť – nie na jeho 14-dňové používanie. Slúži ako náhrada za osobnú návštevu predajne.
- Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, vrátane príslušenstva a originálneho obalu.
- Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia vráteného tovaru rovnakým spôsobom, akým ste platili (ak sa nedohodneme inak).
2. Reklamácia (vadný alebo poškodený tovar)
- Ak sa na výrobku objaví vada, máte právo to reklamovať počas 24 mesiacov od doručenia.
- Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť až dňom, keď je reklamovaný tovar doručený na našu adresu.
- Reklamáciu vybavujeme čo najrýchlejšie, vždy však najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru k nám.
3. Ako to urobiť
- Pre vrátenie alebo reklamáciu prosím vyplňte náš online formulár.
- Vo formulári zadáte všetky potrebné údaje a tým sa otvorí záznam o vašej žiadosti.
- Pripravte si číslo objednávky a informácie o reklamovanom tovare (napr. sériové číslo, názov tovaru a pod.).
- Následne nám tovar pošlite kuriérom na našu adresu uvedenú v časti Kontakt.
4. Doručenie tovaru pri reklamácii alebo vrátení
- Pri vrátení tovaru alebo posielaní tovaru na reklamáciu využívajte prosím len nasledovné kuriérske služby: DPD, SPS, PPL alebo doručte tovar osobne na adresu našej predajne.
- Neodporúčame posielať tovar klasickou poštou. Na rozdiel od zabehnutých kuriérskych služieb je pri využití Slovenskej alebo Českej pošty vysoké riziko nedoručenia tovaru alebo sa doručenie môže neúmerne predĺžiť (pokojne aj o celé týždne).
5. Na čo si dať pozor
- Reklamovať nemožno vady spôsobené nesprávnym používaním alebo mechanickým poškodením.
- Ak je tovar poškodený pri preprave, spíšte s kuriérom protokol – uľahčí to riešenie situácie.
6. Sme tu pre vás
- Naša zákaznícka podpora vám vždy rada pomôže – či už s procesom vrátenia, alebo s reklamáciou.
- Píšte nám na email: info@mamaleto.sk alebo volajte na naše zákaznícke číslo tel.: +421 948 333 191, radi vám poradíme.